Hae tästä blogista

keskiviikko 16. kesäkuuta 2010

Voiko....?

Onko edes teoreettisesti mahdollista, että kastroinnin vaikutukset alkaisivat näkyä heti? Mä olen joka tapauksessa saanut nauttia kahdesta mainiosta aamusta. Ei ole kukaan vinkunut, eikä herätellyt viideltä. On nukuttu seiskaan ja tänään jopa kasiin. Bono tulee kylkeen vasta, kun huomaa, että olen herännyt, eikä ala vonkumaan ulos jo aamuyöstä.

Se ei myöskään pyri kulkemaan ympyrää levottomana vinkuen, vaan piiiiitkästä aikaa intoutui etsimään mulle sukat, mikä oli joskus muinoin meidän aamurutiini. Tätä ei ole tapahtunut varmaan puolen vuoteen - tai puoleentoista, ei voi muistaa. Heaven! Just tätä mä hain.

Jotenkin nyt parin päivän aikana Bonosta on näkyneet taas ne aiemmin hyvin esillä olleet leikkisät ja kontaktihakuiset piirteet. Kun tuntui, että se koira lukee ajatukset ennen kuin niitä oli edes ajatellut. Eikä mun tarvi koko ajan käskyttää ja kurmottaa sitä.

Pissoista se on ulkona vielä kiinnostunut, mutta ärsyttävä vinkuminen on jäänyt pois. Jo pelkästään tämä rauhoittaa myös Nikiä ja mua! Koko meidän oleminen on ihan toisenlaista, leppoisaa.

Sit se malttaa pötkötellä parvekkeella itsekseen, mihin se ei tähän asti ole pystynyt.

Lääkkeet se saa maahanmenon palkkana maksamakkaran sisällä, eikä niiden kanssa ole tarvinnut yhtään venkoilla.