Hae tästä blogista

torstai 16. lokakuuta 2008

Karmee numero

Tänään mun hieno pakottamismenetelmäni ei toiminut kuin yhden silmän ajan. Toisen eli juuri sen silmän hoitamisesta, joka on vasta alkanut rähmiä, tuli ihan järkyttävä show. Bono melkein kokeili hampaitakin muhun, ja koko homma päätyi siihen, että me maattiin kylpyhuoneen lattialla päällekkäin ja mä pidin sitä kyljellään ja pää lattiassa. Jostain tuli vähän vertakin, en tiedä mistä.

Mä en oikein tiedä, mitä mä ajattelisin tästä alistamishommasta. En kyllä oikein mielelläni siihen ryhdy. Toisaalta ajattelen, että en voi antaa sen onnistua voittamaan sellaisissa asioissa, jotka on sen oman terveyden kannalta tärkeitä. Tilanne kehittyi nyt niin, että jos se olisi saanut tahtonsa läpi, mä olisin ollut sen kanssa jatkossa jatkuvasti helisemässä. Olen ehkä nytkin. Se pääsi luikertelemaan pannastakin läpi ja nyt on pakko vaihtaa pantaa.

Onneksi oli aamun kaikki kivat asiat vielä edessä. Annoin sille ruuan normaalisti ja leikittiin naksutinta vähän oikein helpoilla kriteereillä. Sit mä laitoin vähän täytettä vanhan luun sisään ja se istuskeli vähän aikaa sylissä ennen kuin lähdin töihin.

Jospa tämä tästä. Illallahan se nähdään, kun huuhdellaan silmiä taas.