Hae tästä blogista

torstai 28. tammikuuta 2010

Vuoris-fani

Olen mennyt ilmeisesti askeleen syvemmälle tässä collieharrastuksessani, sillä olen alkanut oikolukea collieyhdistyksen lehden juttuja. Tässä on se hyvä puoli, että kyseessä on oikeasti hyvä lehti ja sitä on joutunut oikein odottamaan, että milloin se tulee. Nyt saa lukea jutut jo aikaisemmin!

Spoilaamatta mitään, voin kai paljastaa, että oikoluin eilen seuraavaan lehteen tulevan tosi hyvän jutun ja olen entistä isompi Rainer Vuorisen fani, mitä koskaan.

Olen asettanut itselleni tavoitteen, jonka on tässä collieuralla kertakaikkiaan pakko toteutua. Rainer Vuoriselle on pakko joskus esittää nämä omat karvakorvat ja kuulla, mitä hän niistä sanoo. Tulipa sieltä arvosteluksi ihan mitä tahansa!

Voiskohan joku out there järjestää hänet johonkin pk-collietuomariksi vaikka johonkin kivaan kesänäyttelyyn? Minneköhän tästä pitäis tehdä aloite? Ehkä mä sujautan salaa pikku vetoomuksen Collisanomien taittajalle...